Samenvatting
Hieronder onze Algemene Voorwaarden “in het kort”.
Artikel 1 Samenvatting
Om een lang verhaal kort te maken: wij zorgen ervoor dat u tevreden zult zijn over de aankoop. Punt.
Artikel 2 Identiteit van de ondernemer
Wij zijn Elegant Woningtextiel uit Leiden. Wij verkopen dekbedden en kussens via onze webwinkels.
Portolinen / Elegant Woningtextiel
Langegracht 59
2312 NW Leiden
KvK nummer: 27316038
BTW nr. NL819210249
Email: info@portolinen.nl
Telefoon: 071 887 85 08 (werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
Artikel 3 Toepasselijkheid
- – In de algemene voorwaarden staat waar wij en waar onze klant aan moeten voldoen.
- – Wij voeren geen producten die van onze voorwaarden afwijken.
Artikel 4 Ons aanbod
Overtrekken, handdoeken en hoeslakens. Van de beste kwaliteit.
Artikel 5 De overeenkomst
- – Iedere bestelling wordt middels een e-mail bevestigd.
- – Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen.
Artikel 6 Herroepingsrecht
U mag uw aankoop tot 14 dagen na ontvangst retourneren. U ontvangt het aankoopbedrag binnen enkele dagen terug of wij sturen u in overleg een ander product toe. Het geretourneerde product moet in de originele, onbeschadigde verpakking zitten, compleet, niet gewassen en onbeschadigd zijn. Opgestuurd in een dichte doos (niet alleen de verpakking van het product zelf). Indien niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, verliest u het terugzendrecht.
Artikel 7 Verplichtingen tijdens bedenktijd
U heeft geen verplichtingen tijdens de bedenktijd.
Artikel 8 Verzendkosten bij herroeping
De verzendkosten voor terugzending zijn voor onze rekening bij gebruik van een aangevraagde retourlabel.
Artikel 9 Herroeping
- – U herroept de aankoop (binnen 14 dagen na ontvangst)
- – We bevestigen de herroeping
- – Sturen u een retourlabel
- – Wij sturen een vervangend product of betalen direct het aankoopbedrag terug na ontvangst en controle van de retour
Artikel 10 Prijsstelling
- – Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw
- – Verzending is gratis in de EU
Artikel 11 Garantie
We houden ons uiteraard aan de wettelijke regels inzake garantie. We willen dat u altijd tevreden bent, daarom gaan wij verder dan in deze wettelijke regels beschreven staat.
Artikel 12 Levering en uitvoering
- – Onze producten ontvangt u rechtstreeks van ons. De levertijd bedraagt gebruikelijk 1 tot 2 werkdagen.
- – We houden u zo goed als mogelijk op de hoogte van de voortgang van uw bestelling.
- – Beschadiging of vermissing van uw bestelling tijdens het leverproces zijn uiteraard voor onze rekening.
Artikel 13 Betaling
Direct na ontvangst van uw betaling voeren wij de order door en gaan wij aan de slag.
Artikel 14 Klachtenregeling
- – Als u niet 100% tevreden bent, dan horen we dat graag!
- – We reageren direct, maar uiterlijk binnen 1 werkdag.
- – Het is ons gelukkig nog nooit gebeurd, maar als u ontevreden blijft, kunt u uw ongenoegen uiten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via: www.thuiswinkel.org
Artikel 15 Geschillen
U kunt binnen drie maanden uw ongenoegen voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).
Artikel 16 Branchegarantie
Als de geschillencommissie van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie besluit dat u een betaling te goed heeft, staat deze organisatie er garant voor dat u die betaling krijgt. Dit geldt in ieder geval voor bedragen tot €10.000,-.
Artikel 17 Wijziging Algemene Voorwaarden
We passen de tekst van de Algemene Voorwaarden direct aan als deze veranderen. Dat kunt u op deze pagina zien.